lördag 17 april 2010

Bloggar igen

Då var man tydligen gravid igen då,rekord med minst mellanrum!Jag tog ett positivt graviditetstest igår och är tydligen i vecka 5.Men vi ska behålla barnet,såklart.Måste jag säga att jag hoppas på en pojke nu?6 flickor och 4 pojkar är ställningen just nu...

Ett litet urdrag ur min vardag från 09.30-tiden idag:

När jag precis har väckt en mycket sur 11-åring för frukost(Emilia och Jonna har varit uppe sedan 05 i morse:( )så hör jag glada ljud från badrummet.När jag kikar in så sitter Jonna med kläder i badkaret som hon så duktigt vridit på och stänker ut vatten på badrumsgolvet,framför allt på Emilia som skrattar högt av förtjusning.Något slags vattenkrig pågår tydligen för Emilia har hämtat sin vattenpistol(hur hon nu hittade den i röran i hennes,Jonnas och Novalies rum) och sprutar på Jonna.Såklart har Emilia också kläder på sig.Helt chockad blev jag,och kunde inte säga något förrän Julie dök upp och fick se vad som hade hänt.Hon började gapskratta och efter ett tag gjorde jag också det.Jonna och Emilia hoppade upp och såg att de hade publik.Vips var jag och Julie dyngsura vi med...Då kom vi igång vi också och var med ett tag,tills Simon kom och undrade vad vi höll på med.Vilka roliga mornar man får ändå med 10 barn:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar