måndag 22 mars 2010

Måndag....Igen

"Vad snabbt helgen gick,mamma!"sa min lilla Jonna när jag nattade henne igår kväll.Jag kan bara hålla med,varför går alltid helgerna så snabbt?På vardagarna är det ju så mycket aktiviteter och kompisar(i alla fall för skolbarnen) att man knappt hinner se ungarna innan läggdags.Jag ska vara hemma med Felicia i 7 månader som jag varit med alla andra barn,sedan tar mannen över i 4 månader,sedan är vi hemma tillsammans i tre månader innan det är dagis-start.Jag vet att det är lite mysko att vi tar tiden tillsammans på slutet,men så har vi alltid gjort.Jag planerar att vara hemma med barnen på heltid,nu när de blivit så många.Det var de ju innan Felicia också,men nu har de blivit 10 stycken och jag tror inte att jag vill ha de på dagis något mer.Idag har jag inte gjort något särskilt,Julie är hemma idag med ont i huvudet och lite feber.Får se om hon ska gå till skolan imorgon.Ska alldeles strax hämta busungarna på dagis och sedan fixa lite mellis.Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar